Illuminati
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

podanie - holy priest

+3
Yaro
miktor
Histan
7 posters

Go down

podanie - holy priest Empty podanie - holy priest

Pisanie by Corneliu Czw Sie 18, 2011 7:43 pm

1. Nick w grze: Cornelius

2. Imię: Łukasz

3. Wiek: 19

4. Klasa postaci, oraz rola w raidze (tank, dps, heal): heal

5. Screen ze statystykami i key bindami: "https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/853/aaafga.jpg/"

6. Link do armory: "http://armory.hellground.pl/character-sheet.xml?r=HellGround&n=Cornelius"

7. Czy posiadasz shadow resi set?: Niestety nie.

8. Czy posiadasz FULL fire resi set-365(dotyczy tankow): ---

9. Twoje doświadczenie z WOW, pochwal się jakie znasz taktyki: Gram w WoW-a od moze 2-3 lat, zaczynalem na DoF, pozniej HG. Pozniej znudzenie, kilka funserwerow, przerwa od WoWa i ostatnio wrocilem. Jesli chodzi o doswiadczenie to na HG polozylem wszystkie bossy T4 i T5 oprocz Kaela (T6 ma funach nie licze, jako ze bossy mozna bylo w 3 osoby polozyc). Poza tym znam taktyki rowniez na T6, wiekszosc walk z bossami T6 widzialem z monitora kumpla.

10. W jakich godzinach jesteś najbardziej aktywny/aktywna?: 18.00 - 2.00

11. Czy posiadasz attu na MH i BT? Jeżeli nie to na jakim jesteś etapie ?: Attu na MH nie posiadam - brakuje mi Kaela. Na BT utknalem natomiast na Fathomie.

12. Poprzednie gildie i powód ich opuszczenia: Ostatnia byla MJacksonWasBackpedaller, jesli sie nie myle - zostalem wyrzucony po prawie polrocznej nieobecnosci. Wczesniej przewijalem sie przez malo istotne gildie, ktorych nazw niestety nie pamietam - zapewne gildie te juz nie istnieja.

13. Dlaczego Illuminati ?: Szukam gildi, w ktorej bede mogl rozwinac postac i jednoczesnie dac cos od siebie. Po przeanalizowaniu progressu i aktywnosci poszczegolnych gildi PvE wybor padl wlasnie na Was Smile