Illuminati
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

druid balance

2 posters

Go down

druid balance Empty druid balance

Pisanie by Naturaln Sro Maj 04, 2011 7:10 pm

1. Nick w grze: Naturalna
2. Imię: Kacper
3. Wiek: 16 lat
4. Klasa postaci, oraz rola w raidze (tank, dps, heal):druid balance,boomkin
5. Screen ze statystykami i key bindami: cholera,nie działa mi własnie print screen.ale gear i tak widać na armorach.
6. Link do armory:
7. Twoje doświadczenie z WOW, pochwal się jakie znasz taktyki: gram od prawie 3 lat
8. W jakich godzinach jesteś najbardziej aktywny/aktywna?:bardzo różnie.na ogół pod wieczór.
9. Czy posiadasz attu na MH i BT? Jeżeli nie to na jakim jesteś etapie ?:nie mam,bt na etapie Heroiców
10. Poprzednie gildie i powód ich opuszczenia: defenders of Azeroth,wyszedłem,ponieważ nic nie robili.
11. Dlaczego Illuminati ?: ponieważ kolega mi polecił (Gumcias)
12. Czy posiadasz Mumble, oraz mikrofon:mam(w czym Mumble nie używałem ani razu jeszcze.)
13. Czy jesteś w stanie podporządkować się class liderowi i poprowadzić swoją postać zgodnie z jego sugestiami: jak najbardziej.
14. Screen z panelu logowania:a to po co?jak wyżej,print screen nie działa.na tym koncie mam jeszcze 10 lvl priesta w razie czego.
15. Napisz kilka zdań od siebie o sobie:Kilka zdań o sobie?hm...no nie wiem,chodzę do 3 gimnazjum,gram w wowa od 3 lat,ale to już wiecie.interesuje mnie lore warcrafta,znam taktyki na każdego bossa z pominięciem kilku bossów na ssc.chciałbym już sobie poraidować jakieś 25,bo na razie byłem na kara najtrudniejszej inście i mi się już to nudzi.


jak już naprawię klawiaturę,wrzucę screeny.

Naturaln
Gość


Powrót do góry Go down

druid balance Empty Re: druid balance

Pisanie by Palladyna Sro Maj 04, 2011 8:56 pm

7. Twoje doświadczenie z WOW, pochwal się jakie znasz taktyki: gram od prawie 3 lat - to ze grasz od 3 lat to nie znaczy ze znasz jakies taktyki ;p
Palladyna